Reklamace zboží

Pokud se vám stane, že má zboží nějakou vadu, nejrychlejší cesta k vyřešení reklamace je následující. :)

 

1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář  - Reklamační formulář.

2. Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář.

3. Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "98052196", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám, tento způsob vrácení je zdarma.

4. Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.

5. O obdržení zboží vás budeme informovat.

6. O průběhu reklamace a o jejím vyřešení vás budeme neprodleně informovat po obdržení zboží, nejpozději však do 30. dnů.

7. Prosím zvažte, zda se jedná opravdu o reklamaci, reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením a také na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí), také se nevztahuje na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, napište nám, rádi vám poradíme.

 

V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na info@noblo.cz , rádi vám odpovíme.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení