Reklamace zboží

Pokud se vám stane, že má zboží nějakou vadu, nejrychlejší cesta k vyřešení reklamace je následující. :)

 

1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář  - Reklamační formulář.

2. Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář.

3. Zabalené zboží pošlete doporučeně na adresu Nextdoor salon s.r.o., Vodárenská 2357, Kladno, 27201.

4. Před odesláním zboží, nás prosím telefonicky nebo písemně informujte o zaslání zboží.

5. Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.

6. O obdržení zboží vás budeme informovat.

7. O průběhu reklamace a o jejím vyřešení vás budeme neprodleně informovat po obdržení zboží, nejpozději však do 30. dnů.

8. Prosím zvažte, zda se jedná opravdu o reklamaci, reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením a také na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí), také se nevztahuje na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, napište nám, rádi vám poradíme.

 

V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na info@noblo.cz , rádi vám odpovíme.

 

Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.