Reklamace zboží
Pokud se vám stane, že má zboží nějakou vadu, nejrychlejší cesta k vyřešení reklamace je následující. :)
1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář - Reklamační formulář.
2. Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář.
3. Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "91401620", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám, tento způsob vrácení je zdarma.
4. Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.
5. O obdržení zboží vás budeme informovat.
6. O průběhu reklamace a o jejím vyřešení vás budeme neprodleně informovat po obdržení zboží, nejpozději však do 30. dnů.
7. Prosím zvažte, zda se jedná opravdu o reklamaci, reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením a také na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí), také se nevztahuje na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, napište nám, rádi vám poradíme.
V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na info@noblo.cz , rádi vám odpovíme.