Reklamace zboží

Pokud se vám stane, že má zboží nějakou vadu, nejrychlejší cesta k vyřešení reklamace je následující. :)

 

1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář  - Reklamační formulář.

2. Zboží zabalte a přiložte k němu reklamační formulář.

3. Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "98052196", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám, tento způsob vrácení je zdarma.

4. Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.

5. O obdržení zboží vás budeme informovat.

6. O průběhu reklamace a o jejím vyřešení vás budeme neprodleně informovat po obdržení zboží, nejpozději však do 30. dnů.

7. Prosím zvažte, zda se jedná opravdu o reklamaci, reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením a také na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí), také se nevztahuje na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, napište nám, rádi vám poradíme.

 

V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na info@noblo.cz , rádi vám odpovíme.

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné