Nejčastější dotazy

1. Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží?

Jak vrátit zboží se dočtete zde.

2. Jak mohu reklamovat zboží?

Jak reklamovat zboží se dočtete zde.

3. Kdy mi vrátíte peníze?

Peníze za vrácené zboží vracíne neprodleně po obdržení zboží, nejdéle však do 14. dnů. 

4. Co když mi něco nesedí?

Zboží můžete jednodušše vrátit nebo vyměnit, v případě zakoupení snadného vrácení stačí odnést zboží do Zásilkovny a nadikovat unikátní kód.

5. Kde najdu rozměry oblečení?

Rozměry konkrétního kousku najdete na detailu produktu.

6. Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy je u DPD 89 Kč a u Zásikovny 49 Kč v případě dobírky se cena navyšuje u obou způsobů o 29 Kč, na objednávky od 2000 Kč je doprava zdarma.

7. Jaké jsou způsoby dopravy?

U nás si můžete vybrat z doručení pomocí DPD přímo k vám domů nebo pomocí Zásilkovny na výdejné místo poblíž vašeho domova.

8. Jak mohu objednávku uhradit?

Objednávku můžete uhradit buď převodem na náš bankovní účet, dobírkou nebo online platební kartou.

9. Jak mě budete informovat o průběhu objednávky?

O průběhu objednávky vás budeme průběžne informovat na vámi zadaný email.

10. Dostanu k objednávce daňový doklad/fakturu?

Ano, samozřejmě, ke každé objednávce vystavujeme doklad, ten obdržíte buď přiložený u vaší objednávky nebo v elektronické podobě na vámi zadaný email.

 

V případě, že jste nenašli odpovědi na vaše otázky, napiště nám na info@noblo.cz, rádi vám odpovíme.

 

Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.